Компанія Artwinery презентувала новий сайт з E-commerce

«Пандемія і її наслідки поставили бізнес перед вибором - розвиватися і відповідати потребам споживача або ж втрати долю ринку. Люди все менше хочуть витрачати час на черги і забиті супермаркети, віддаючи переваги онлайн покупкам, що можна зробити з дому або офісу. Тому запуск власної електронної комерції - це не тільки новий виток розвитку для нашої компанії, але і черговий доказ того, що Artwinery як лідер ринку поєднує кращі традиції класичного виробництва з інноваційними підходами».

- коментує Ігор Толкачов, генеральний директор компанії.

«Створити інтернет-магазин для монобренду - це завжди цікавий і водночас серйозний виклик. Тому що перед нами стоїть завдання показати бренд по-новому для споживачів. В ході роботи ми проводили багато інтерв'ю з цільовою аудиторією і досліджували безліч чинників - починаючи з того, як користувачам комфортно здійснювати покупки на сайті, що впливає на прийняття рішення про покупку ігристого, і закінчуючи тим, як вони сприймають дизайн проекту в цілому».

- прокоментувала Олена Саливон, Chief Project Officer Vintage.
thumb-image-15357137
image-15357137